torsdag 24 januari 2013

Nära nu

Sedan vi kom hem igen efter jul har det varit full rulle. Jag har försökt hinna packa och träffa vänner dessa sista veckor innan vi flyttar. Har tyvärr inte hunnit med så mycket som jag hade velat. Tiden går snabbt och Signe är tyvärr inte någon som är bra på det där med flyttpackning. 

Senaste dagarna har mamma varit här och hjälpt till. Superskönt med hjälp! Känner mig lugn inför flytten, det mesta är nerpackat nu. Bara lite småplock kvar. Däremot börjar det gå upp för mig att vi ska lämna vår älskade lägenhet. Jag har verkligen trivts så himla bra här och det är så tråkigt att inse att den snart inte är vår längre. Men, jag vet att vi tagit rätt beslut och vi ska se till att åka ner till Stockholm ofta och hälsa på alla fina vänner här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar